sâmbătă, 22 ianuarie 2011

O zi obosită...


   M-am trezit.Alta zi din alta saptamana din alta luna din alt an al vietii mele.Am deschis ocheanele incet,dezvelindu-mi carbunii mei de ochi,de sub cortina lor,pleoapa.     
   Da,deja pusa pe glume,desi sunt putin ametita,semn ca am avut un somn profund azi`noapte.
  Ca intotdeauna am cutreierat din pat pana la calculator si am facut o escala timp de cateva ceasuri in fata monitorului,desigur dand play la nelipsita muzica.Mi se pare neconceput de absurd sa deschizi calculatorul si el sa functioneze in deplina liniste.
   Bun..si cum eu sunt o corecta din punctul asta de vedere(macar la asta)am intrat pe mess,intrebandu`ma de ce nu ma baga nimeni in seama.Dupa cateva minute,timp in care am fost strapunsa de un chin puternic incercand sa`mi dau seama de ce dracu` toti sunt tacuti,mi`am aruncat ochii asupra statusului meu care avea nelipsita 'lipsa de chef de vorba' si bulina rosie.
  ”Si totusi ceva lipseste..”,am gândit,dar dupa ce am auzit acea voce recalcitranta si severa de dincolo de patul meu,mi-am gasit si mult doritul raspuns la intrebarea precedent pusa.Ce spunea vocea,nu mai are importanta.Ceva de bine n`a spus nici intr-un caz.Inauntrul meu s-a declansat o alarma care a dat nastere la mai multe lanturi de reactii in propriul corp.Simteam cum o mie de gheare de pisici(sau alte creaturi similare cu acestea)zgariau o mie de tablite intr`un mod agasant si toropitor.
   Si cu ce drept sa-mi reproseze mie ca nu mi`am facut patul,n`am dus gunoiul,n`am strans rufele de pe sarma,n`am facut curat pe masa din bucatarie ,inainte sa „chinui tastatura aia”?!
   Pe la pranz am fost cu o prietena in mall sa`si cumpere ceva de imbracat PENTRU VARA,atentie!Si dupa ce am stat de la 2 pana la 6 in mall cautand niste pantaloni scurti care sa ii vina ficsi,dar nici prea ficsi,sa fie scurti,dar nici prea scurti impreuna cu toate lamentarile ei cu privire la inestetica celulita de pe picioare pe care o detine,numarandu-se printre ghinionistele secolului XXI…ne-am indreptat spre casa. Am uitat sa specific ca o ora am pierdut-o la etajul de sus al mall`ului mancand preferatul meu(de azi),meniul Mix .
   Cand am ajuns acasa am fost luata la rost ca de ce mananc din cozonacul pe care NU eu l`am luat.Mi`am taiat 2 felii pe care le-am inghiti cu noduri in gat si mai departe in stomac…cum le`oi caca maine nu stiu.
    Am intrebat-o pe Criss daca stie sa ma ajute la info.Dupa mai multe incercari,zadarnice desigur de a ma ajuta,am constatat ca de fapt nici ea nu stia nimic,dar vroia doar sa lase impresia ca stie si se implica.I-am multumit politicos(desi nu era cazul)dupa care am inceput sa ma agit mai rau ca inainte in cel mai nebunesc mod posibil.
   Sunt destul de obosita si stresata pentru luni,va fi asa o zi grea.De ce ?!…pai fiecare zi de luni e grea,nu ?! doar e sfarsitul altui weekend si urmeaza alte 5 zile de chin la lucru(scoala)…Cya !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu