duminică, 23 ianuarie 2011

                             
                                     10 motive pentru care nu-mi place weekendul.



  

1- E prea scurt.
2-Trebuie sa schimb lenjeria si sa fac curat în cameră.
3-Mă cert cu mama.
4-Deşi e weekend,tot învaţ.
5-Nu e nimic la televizor iar in cursul săptămânii ţi-ai dori sa ai mai multe televizoare si mai mulţi ochi. Asta daca esti acasa că daca nu, rămâi în starea de depresie până a doua zi când vei face bube la degete, zdrobind si cel mai mic buton de la telecomandă.
6-Vin musafiri si mama iar cumpără cozonac.Decât sa dea 8 lei pe bomba aia calorica,mai bine mi-i dă mie.Si se mai si plânge că nu-i ajung banii să plăteasca internetul...păi dacă dă banii pe cozonac !
7-Lenevesc,deşi urăsc să stau într-un loc.
8-Nu iese mai nimeni că toţi pleacă prin diferite colţuri,iar când nu vreau eu sa ies,se îmbulzesc toţi pe mess,telefon,interfonul de la bloc sa ma scoată afara din casă.
9-Aproape toate magazinele sunt inchise deci mă limitez la vitrine.
10-Toţi burtoşii din bloc ies la grătare.

 Dar voi? Voua ce nu va place la weekend?

3 comentarii:

  1. Eu ador weekendul..dar ai dreptate ar trebuii sa fie mai lung. pfuu..sunt multe de facut in weekend. Nu mai bine ar fi tot timpul vacanta? asa nu am mai fi nemultumiti.:*!

    RăspundețiȘtergere
  2. weekend...si eu invat mereu in weekend... si luni imi explodeaza capul... SHIT! :))

    RăspundețiȘtergere