marți, 19 aprilie 2011

Luna aprilie şi mai ce?!



   Tot ce mă leagă de luna aprilie este ziua mea.Atât!
Şi oricum,la cât de puţine ori mi-am serbat-o...am uitat şi când mai este.
Abia aştept noul episod cu Robotzi,deşi pe cel de dinainte tot n-am apucat să-l văd.Anturajul de cuvinte care îmi compun vocabularul uzual este aidoma expresiilor din Robotzi.Ador pufoşeniile alea din metal si piuliţe.Bun,să terminăm cu asta!
   O veche melodie care mi-a trecut întâmplător pe la urechi saptămâna asta,dar de care uitasem cu desăvârşire m-a retrimis către o lume nemărginită în timp şi spaţiu,pe care obişnuiam în copilărie să o vizitez frecvent.Am avut acelaşi entuziastm ca atunci când am paşit-o pentru prima dată.Totul era la fel de nou.Deşi versurile nu prea au o legatură directă cu copilăria,am să vă invit să o ascultaţi.Oh,şi să nu uit,imaginile sunt din filmul "A walk to remember" inspirat din cartea lui Nicholas Sparks.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu