marți, 15 februarie 2011

Planuri de viitor.

   
   Ziua de ieri,care de altfel a fost şi cea mai iubită zi a cuplurilor, mi-am petrecut-o infestata fiind cu microbi,in varful scaunului la calculator. Şi îmi tot dădea târcoale gândul să postez un articol în care sa-mi exprim nemulţumirea cu privire la 'V-gay', dar conştiinţa nu m-a lăsat. De altfel mi-am dat seama ca au mai făcut-o mulţi înaintea mea de 1000 de ori şi dacă făceam asta, de fapt repetam ce au mai spus alţii.
  Anyway..urăsc V-day, nu din invidie ci din simplul motiv că m-am săturat să văd peste tot numai inimioare.Centrul este plin de tarabe,toate cu aceeaşi marfa ieftină.Mâncare, căciuli, jucării, genţi ,prezervative şi ce mai vrea cocoşelu' tău, toate în formă de INIMIOARE. Prea multe dulcegării, atât de dulce încât mi se apleacă!
   Astfel, voi fi prima care va ieşi cu o pancardă în mână când va fi revolutia, pe care sa scrie:"Anti-V-gay",împreuna cu Lory (chiar dacă ea a avut o zi grozavă ieri,tot repetă că e o prostie).

          



Un comentariu: