sâmbătă, 30 iulie 2011

K-pop in serie.TeeHee !




Pentru fanii genului k-pop(ca si mine de altfel) am venit cu formaţiile cele mai scunoscute de k-pop şi melodiile lor cele mai frumoase(cel puţin pentru mine).Enjoy it! =D



Melodia "Rainbow-A" fost criticata din cauza "A"-urilor excesive care nu-si au rostul si nu au vreo legatura cu versurile,dar asta nu schimba faptul ca este o melodie vesela pe care potţi ţopăi în voie.

                                     



 "Shinee-Lucifer"-a fost prima melodie pe care am ascultat-o de la ei şi am rămas pur şi simplu indrăgostită de formaţie si incă îi sunt fidelă.Recomand cu căldură si "Juliette".





                           

 "C.N Blue - I'm A Loner"- Pentru că fiecare dintre noi are momente cand vrea să işi petreacă timpul singur, melodia asta este pentru mine ca subtitrarea pentru filme -nelipsită!


      
         
                                              "Boa-Did ya"- e dansantă si mă binedispune^^





"B2st - breath" - o melodie care nu-mi mai trezeste aşa tare interesul (ascultand-o zilnic si continuu,a dat Universul să mă satur) dar care rămâne totuşi printre preferate.




"INFINITE- before the dawn" - Un videoclip dinamic,voci de bad guys,imbracaminte creativă,nelipsita coregrafie tipică clipurilor de k-pop şi adorable asians boys.Anything else?




"TVXQ(DBSK)-Love in the Ice"- Una dintre melodiile mele preferate de la ei.Iar Kim Jae Joong este pur şi simplu nepămîntesc de frumos.


                                            



Cam atât.Dacă v-au atras atenţia "podoabele" de mai sus,nu ezitaţi să daţi un search pe Gugălaş şi să căutaţi şi singuri.TeeHee! \m/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu